Niets van deze uitgave mag worden vereenvoudigd zonder voorafgaande schriftelijke toestemming. - Tim Thomaes

zondag

Het orakel van Writenow - Finale 2013



"‘Geraaskal, een compleet idioot verhaal dat bij elke zin uit de bocht vliegt.’ ‘Waanzinnig, intrigerend, dapper.’ Geloof me, we kregen bijna ruzie toen we het over deze tekst hadden. Vaak zijn het dit soort werken die oorspronkelijk niemand wil uitgeven, maar die na tien jaar plots bestsellers en cultboeken worden. Van een zin als ‘Ik ben niet verliefd, ik ben kwantumverstrengeld,’ word ik echt heel blij. We konden je onmogelijk laten winnen, maar we kijken uit naar wat jij nog meer uit je mouw schudt, Tim Thomaes."

2 opmerkingen:

  1. Anoniem20:10

    En gelijk hebben ze (echter niet over dat stuk van het niet-winnen)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat spreekt diegene die dat gezegd heeft zichzelf tegen zeg!
    Ik citeer:
    'Vaak zijn het dit soort werken die oorspronkelijk niemand wil uitgeven, maar die na tien jaar plots bestsellers en cultboeken worden'.
    Oftewel, het is gewoon heel goed maar hij durfde niet voor zijn mening uit te komen.

    BeantwoordenVerwijderen

Lieve Tim,